למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

כך תגרמו לעובדים שלכם להרגיש בבית – במשרד

רבים חזו שבתקופה הנוכחית כבר רובינו נעבוד מהבית, אבל המציאות בשטח מוכיחה אחרת: על אף היתרונות הרבים שנלווים לעבודה מהבית – חיסכון בזמן ובנסיעות, עלויות רכב וכן בשטח משרד, פיקוח צמוד של המעסיק מבלי שנוכחות תידרש כלל בחלל, הרי שעדיין רוב האנשים בוחרים לעבוד במשרדים. למה?

אם נצלול פנימה ונחפש מה הסיבה לכך נגלה שהכל טמון במבנה האישיות האנושית. האדם הוא יצור חברתי וזקוק למגע ולתקשורת פיסית עם אנשים אחרים. כשאנשים נפגשים במקום עבודה, הם יכולים להוציא יחד לפועל רעיונות גדולים וזה תורם למימוש העצמי של כל אחד מהם ולהצלחת הפרויקט.

המעסיקים היום מבינים שכדי למשוך עובדים הם צריכים להציע סביבת עבודה אטרקטיבית במיוחד, שתענה בעצם על הצורך ליצירת קשרים חברתיים אך גם תאפשר איזון בין עבודה לחיים אישיים.

כך נולדו להן סביבות עבודה גמישות יותר, שמרגישות כמו בית, עובדות על אינטראקציה ומאפשרות לכל עובד ליהנות מחד, מהחום האנושי ומאידך, למצוא את השקט והסגנון האישי שלו במרחב.

רוצים גם לעצב סביבת עבודה שעובדים יאהבו ותוציא אותם מהבית?

כולנו באותו ספייס

פעם כל אחד היה מסתגר בתוך המשרד או הקובייה שלו ואילו היום, העיצוב של חללי העבודה הוא פתוח יותר. העמיתים יכולים לשמור על קשר עין, לתקשר זה עם זה בקלות ואם חשקה נפשם במנת פרטיות, הם יכולים להתרחק בקלות. איך? הודות לעמדות עבודה מודולריות שניתנות להפרדה ולחיבור בעת הצורך יחד עם מחיצות הזזה או מחיצות שקופות למחצה, שמעניקות את המרחב האישי בתוך המרחב הציבורי.

להרגיש בבית בתוך המשרד

גמישות היא שם המשחק. ברגע שיש שולחנות מתכווננים ועמדות מודולריות בהתאמה אישית, כל אחד יכול לעבוד בסגנון שלו. כמו כן, ניתן להרגיש גם מהבחינה הוויזואלית, שתרבות העבודה מיישרת קו עם הדינאמיקה של קצב החיים המסחרר. שלל פינות הסבה מפנקות עם שולחנות המתאימים למחשבים ניידים וטאבלטים, כך שמי שרוצה לגוון את הישיבה הקבועה יוכל ליהנות מישיבה אלטרנטיבית וכן פינות שקט מוקפות מחיצות אקוסטיות לשיחות אישיות.

העיצוב הכולל הוא חמים, מזמין וביתי יותר מתמיד עם קמין חשמלי, בדים רכים ומלטפים, כוורות וספריות – פריטי עיצוב שמדמים תחושה של סלון ביתי.

קולברציה – פוגשים את העמיתים לדרינק

שיתוף הפעולה בין עמיתים קריטי להצלחה, אבל לא תמיד יש זמן או הזדמנויות להכרות חברית בתוך סביבת העבודה עצמה. לשם כך נוצרו פינות קולברציה ייעודיות – טרקלין, לאונג', אזור פנאי עם מרבצים בלתי מחייבים, מטבח מאובזר בסגנון בר אופנתי.

מחקרים רבים מצביעים על כך שדווקא בסביבות בלתי פורמאליות נרקחים רעיונות גדולים, כך שרבים יוצאים מהמתחם הפורמאלי למתחם הלא פורמאלי על מנת לרענן את המחשבה ותוך כדי גם להכיר את חבריהם לעבודה.

במשרדים קטנים קל יותר לשמור על אווירה אינטימית וביתית ולהעניק לכל עובד לבטא את עצמו בדרך שלו עם פינות עבודה שניתן לקשט בלוחות השראה ובורדים, פתרונות אחסון בעיצוב אישי ופינות ישיבה להתרעננות.

מחפשים עזרה במשימת התכנון והעיצוב? "סול אנד פפר" מעניקה פתרונות מקיפים למשרדים קטנים ובינוניים עד 50 עובדים כולל ייעוץ וליווי צמוד של מעצבho מטעם החברה, הקמה ווירטואלית של המשרד בתוכנת תלת ממדי וריהוט מותאם אישית כולל בדים, צבעים ומידות ואקססוריז נלווים ליצירת חלל שיעשה חשק לעובדים שלכם לצאת כל יום מהבית ולהגיע לעבודה!