למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

כך תבחרו את המקום הטוב ביותר בבית, לעבודה מהבית :)

סביבת עבודה שקטה ונעימה חשובה מאד למי שעובד מהבית. אם יצא לכם לעבוד מהבית לאחרונה, בטח שמתם לב שלא ניתן לשבת במשך זמן ארוך על הספה, או בפינת האוכל. גם הכסא-בר באי לא בדיוק מתאים לעבודה ממושכת, ומי שניסה לעבוד מהמיטה ושרד יותר מחצי שעה, צריך להדליק משואה ביום העצמאות!

ההחלטה איפה בבית נשב לעבוד, חשובה אפילו יותר אם גרים עם שותפים או בבית עם ילדים.

 

אז קדימה, לעבודה!

אזור שקט

כנראה שתצטרכו לעשות כמה דברים במהלך היום שמצריכים ריכוז, ואולי גם כמה שיחות טלפון. ולכן, עדיף להתרחק מהבישולים של אמא במטבח, מהטלויזיה של השותף, או מהמרפסת הסואנת. תמצאו לכם פינה קטנה, שקטה יותר מהאחרות, ויאללה, בואו נתקדם.

אזור ניטרלי

אז אחרי שפתרנו את נושא הריכוז ושיחות הטלפון, בואו נחשוב גם על ה-Zoom, Teams, Meet וכל שאר האפליקציות לשיחות וידאו.

 

אם עמדת העבודה שלך ממוקמת בין ארון הבגדים למקלחת, קח בחשבון שאתה מייצר פדיחה אופציונלית עם אשתך. אזור מלא מעברים כמו מסדרון, או מסך מחשב שפונה לדלת הכניסה, יכולים לייצר הפרעות במקרה הטוב, ופדיחות מול הבוס, במקרה הפחות… בחר לשבת עם הגב לאזור "ייצוגי" ככל האפשר. אם לא ניתן, זכור להפעיל את אפשרויות הרקע האלטרנטיביות.

אור

בניגוד למשרד, ששם לעיתים אין לך יכולת לדעת אם יום או לילה, הרי שבבתים שלנו לרוב יש חלון בכל חדר. ממש ממש כדאי לבחור לשבת ליד חלון, ועדיף שהוא יהיה לצידנו.

האור הטבעי בריא לעיניים שלנו, (לא כשהוא מסנוור כמובן), חלל מואר באור טבעי משפיע לטובה על מצב הרוח שלנו, עוזר למנוע עייפות, ומחבר אותנו לעולם. לא עוד קריאת הפתעה- כבר ערב??

אוויר

אז מה שאמרנו על אור תקף גם כאן. בניגוד למשרד שבו יש תמיד מישהי בהריון שמתה מחום, ואת ההוא שתמיד קר לו, פה אתם המלכים האמתיים של מזג האוויר. בנוסף על החלון שיכול להכניס אויר טוב בשעות הבוקר המוקדמות, כמובן שאפשר גם לשים מאוורר שמכוון אליכם, או מזגן בטמפרטורה שנעימה לכם. רק שימו לב שהאוויר הקר לא נופל לכם בדיוק על הכתפיים, שלא תתפסו.

ארגונומיה

המילה הארוכה והלא-סקסית הזאת טומנת בחובה את סוד הקסם של הנוחות במשרד. ארגונומיה היא בעצם הנדסת אנוש. או איך-עושים-שהגוף שלנו ירגיש במיטבו לאורך שעות ארוכות. ואם כל הטוב הזה כבר קיים אצלכם במשרד, ומאפשר לכם את הישיבה הממושכת במינימום מאמץ וכאבים, אז למה שלא נעביר את כל הידע והטכנולוגיה האלה גם הביתה.

 

שולחן מתכוונן, או שולחן בגובה הנכון, כסא עם אפשרויות התאמה הכוללות תמיכת גב, נדנוד, ועוד, כיוונון מסך המחשב לגובה המאפשר מנוחה לצוואר, כל אלו ועוד, יוצרים סביבת עבודה בריאה ונכונה. ועל-כך בכתבה הזאת.

מוזמנים לבקר גם בחנות האונליין שלנו ולהרכיב לכם את המשרד הביתי הכי נוח והכי משתלם.