למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

ראיון עם אלי גרניט, מנכ"ל "גלובל ישראל" המובילה בתחום הריהוט המשרדי

שיתוף הפעולה העיקרי והפורה ביותר שלנו הוא עם חברת גלובל ישראל. החברה שמספקת ריהוט לחברות כמו גוגל, אפל, אינטל, פייסבוק ועוד. וכדי שתבינו למה אתם ב- win-win situation כשאתם מזמינים ריהוט מאיתנו ונהנים מגב גדול ויציב מאחורינו, הלכנו לראיין את אלי גרניט, מנכ"ל גלובל ישראל שיספר לנו קצת על התחום המרתק הזה.

ספר לנו בכמה מילים מי זו גלובל-ישראל.

"גלובל ישראל באמצעות מותגיה המוכרים- טקניון וצרעה, מייצרת ומספקת מזה למעלה מ- 30 שנה ריהוט וכסאות למשרדי החברות והמוסדות הגדולים ביותר בארץ.

גלובל ישראל גאה לייצר בישראל ולפרנס בהצלחה את משפחותיהם של 250 עובדים, 80% בפריפריה. יש לנו 3 מפעלים גדולים- מפעל עץ ומפעל מתכת בכרמיאל, ומפעל כסאות באזור בית שמש.

גלובל היא חלק מקבוצה בינלאומית מהגדולות בעולם, מה שמקנה לה תקנים ומוצרים ברמה ועיצוב בינלאומיים וגב פיננסי איתן."

למה בעצם לא פתחתם אצלכם שלוחה למשרדים קטנים ובינוניים?

"משרד קטן דורש התייחסות מקצועית שונה ממשרד גדול. הפרויקטים הגדולים מלווים באדריכלים, מפקחים ומנהלי פרויקטים ותהליך האפיון והתכנון שלהם ארוך ומורכב. הדבר מחייב למשל הצבת אנשי מכירות מקצועיים נפרדים המתמחים בכל תת תחום (ריהוט, למחיצות, לכסאות ולחפויי רצפה ותקרה). לעומת זאת, משרד של 20 עובדים מחייב תמיכה מקצועית מקיפה וזריזה. האתגר במשרד קטן הוא לרכז את כל הידע שנצבר במשך עשרות שנים בגלובל אצל גורם אחד, ולהעבירו בצורה מובנת ויעילה ללקוח, שבדרך כלל הקמת משרדים אינה תחום התמחותו.. הבנו שקשה לצפות ממערכת שמטפלת בצורה סדורה בפרויקטים של מאות עמדות עבודה, לטפל בפרויקטים קטנים, שמצפים לשירות מידי והדרכה אישית."

ואיך נראה שיתוף הפעולה איתנו מהצד שלכם?

"לפני כשנתיים הגענו למסקנה שאין כל סיבה שגם משרדים קטנים וביתיים לא ייהנו מהיכולות ומהפתרונות המעוצבים של גלובל.  לצורך כך חפשנו גוף צעיר ודינמי שיתמחה בתחום המאתגר הזה ומצאנו אתכם. גילינו חברה צעירים מקצוענים, חרוצים ושירותיים, שמרגע עיצוב והקמת החנות המקסימה, אינם נחים לרגע, קשובים לצרכי הלקוחות ומתעדכנים כל הזמן. הבנתם מהרגע הראשון את הצרכים המיוחדים של משרדים מהסוג הזה- ייעוץ אישי, מהירות, גמישות, עיצוב ביתי ומחירים תחרותיים."

מה אתה אומר על שנתיים ראשונות של שת"פ?

"התוצאה עד כה יוצאת מן הכלל. למרות הקורונה, החברה הצעירה פיתחה תחומים חדשים, וכנגד המגמה הכללית, הגדילה פעילות ומכירות. נראה שהשירות האישי והחם, ההבנה המקצועית הגבוהה, וכמובן, הגב שלנו, אפשרו לסול אנד פפר להפוך תוך זמן קצר למובילה בתחום, והיד עוד נטויה.

חשוב לי לציין כי גלובל ישראל עומדת מאחורי מוצריה המשווקים ע"י סול אנד פפר בדיוק כמו מאחורי המוצרים הנמכרים ללקוחות ישירות על ידה."

שכחת לציין את זמני האספקה המהירים שאתם מצליחים לעמוד בהם עבורנו, ואת השירות המעולה והתמיכה מאנשי המכירות והשיווק שלכם.

"כל החברה בגלובל הבינו מהרגע הראשון את הפוטנציאל בשוק הזה שכמעט ולא פעלנו בו. מהנדסי הפיתוח שלנו התגייסו להעמיד סל מוצרים מותאם, מערך השיווק סייע מול מקבלי ההחלטות, המפעלים לקחו על עצמם לייצר ולספק בלו"ז קצר, מערך השירות הבין את הציפיות המיוחדות שיש דווקא לבעלי משרדים קטנים והתאים את עצמו. אין ספק שההצלחה נובעת בעיקר משיתוף הפעולה המצוין והקשרים האישיים שנוצרו מהרגע הראשון.

 

אני מאחל לשרון, לאיתי ולכל הצוות המקסים של סול אנד פפר הצלחה רבה בהמשך.

 

הצלחתכם הצלחתנו."