למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

סול אנד פפר – המומחים לאירוח עסקי בסטייל

מתכננים ישיבה חשובה? רוצים שהעובדים וגם הלקוחות יקבלו רושם ראשוני חיובי? כדאי שתבחרו היטב את הריהוט. כך תעשו זאת נכון

המטרה של אירוח עסקי היא לחזק מערכות יחסים קיימות עם לקוחות או שותפים ולפתח מערכות יחסים חדשות עם גורמים בעלי עניין. ברמה היום יומית, אירוח עסקי יכול להתרחש בכל סוג של ישיבה. במקרים אחרים, האירוח מתקיים בנסיבות מיוחדות – כמו למשל לקראת פגישה עם משקיעים. על כל פנים, הריהוט שבו משתמשים הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה.

 

הכתבה הזו נתרכז בעיקר בריהוט לחדרי ישיבות ולאונג'. בחדרי ישיבות אפשר להשתמש בריהוט איכותי, אלגנטי ומודרני כדי שיהיה נעים יותר לקיים שיחות ארוכות ולהגיע לתובנות. גם בחללי לאונג' והמתנה המטרה היא להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות וכמובן העובדים. אז איך עושים את זה?

רוצים להרשים? השקיעו בפינת המתנה ובחדרי ישיבות

אירוח עסקי בסטייל רלוונטי למשרד גם בשגרה ולא רק באירועים מיוחדים. אם למשל נשקיע בעיצוב של פינת המתנה למשרד ונבחר נכון את הרהיטים הרלוונטיים, נוכל להבטיח שהלקוחות או השותפים העסקיים יקבלו רושם ראשוני חיובי ברגע שבו הם מגיעים לפגישה ועוד לפני שהם נכנסים לחדר הישיבות.

 

קל להבין איך פינת ישיבה למשרד משפיעה על התחושה של לקוחות ושותפים עסקיים. כשהלקוחות, הקולגות או השותפים ממתינים להיכנס לפגישה ובינתיים יושבים על רהיטים איכותיים, נוחים ואלגנטיים, הם מגבשים דעה חיובית על העסק ועל המוצר.

 

מבחינה פרקטית, בחירה נכונה של שולחנות לחדרי ישיבות יכולה להיות קריטית עבור יזמים שמעוניינים לנצל כל רגע לשיחה מקצועית. שולחן חדר ישיבות הוא בדרך כלל הרהיט הכי בולט בחדר, אז צריך לבחור אותו היטב ולזכור שאין הזדמנות שנייה להותיר רושם ראשוני חיובי. כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם- טקסטורת המשטח חשובה כי אנו נשענים על השולחן, חותמים על מסמכים או סתם כותבים על ניירות. חשובה גם ספיגת האור על המשטח כדי למנוע סינוור. פתרונות החשמל והתקשורת חשובים, מצד אחד אנחנו רוצים לאפשר את מיטב הטכנולוגיה, ומצד שני חשוב שהפתרונות האלה יהיו נסתרים ואסתטיים.

לא לשכוח את הקירות!

אביזרים מעוצבים לקירות הם דוגמא מעולה לאופן שבו פריטים קטנים יוצרים הבדל גדול. אם בוחרים נכון אביזרים מן הסוג הזה, יוצרים חוויה דקורטיבית של 360 מעלות ולא משאירים אף פינה במשרד בלי כיסוי מתאים.

 

הדור הבא של פתרונות ריהוט למשרד ביתי מוכיח שאירוח עסקי בסטייל הוא עניין של גישה ולא רק של משאבים ומקום פנוי. אם פעם חשבנו שרק במשרדים גדולים ניתן לשלב ריהוט לחדרי ישיבות או כיסאות מרשימים שיתאימו לפגישות עסקיות, הרי שכיום זה רלוונטי גם למשרדים ביתיים.

 

הקטלוג של סול אנד פפר למשל מציג ריהוט אקסקלוסיבי שמצליח להיות גם פונקציונאלי וגם מעוצב. בזכות המומחים של סול אנד פפר, אפשר להפוך כל פינה משרד לחלל אירוח עסקי מרשים.

איך מעצבים חדרי המתנה?

אירוח עסקי מתחיל כאמור בפינת המתנה. בתי עסק קטנים וגדולים צריכים לדאוג לפינת המתנה ולאונג' ייצוגיים ונוחים. אפשרות אחת יכולה להיות למשל שילובי חומרים מעניינים של בטון-קש-עץ-ברזל ובחירת ריהוט שיש לו נוכחות. אפשרות אחרת היא להתמקד בקו דקורטיבי אחיד, כמו לדוגמא סגנון עיצוב מודרני שבו הדגש הוא על אלמנטים ממתכת וברזל.

 

עיצוב חדרי המתנה צריך להתכתב עם העיצוב הכללי של המשרד ובית העסק. אם מחפשים מקורות השראה, אפשר להסתכל על הלוגו של החברה ולראות איזה צבעים בולטים בה. במקביל, כדאי להתייעץ עם המומחים של סול אנד פפר. כעת, כל שנותר הוא להתרשם מהקטלוג ולעצב חדרי המתנה עם אופי וערך מוסף.