למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

ריהוט מומלץ למשרד הביתי

המשרד הביתי צריך להיות מעוצב על בסיס שולחן, כיסא אגרונומי וכמה שיותר פתרונות אחסון נגישים ונוחים. בהמשך, ניתן לשלב גם אקססוריז שמשפרים את היעילות בעבודה ואולי להוסיף כמה פריטים דקורטיביים בשביל האווירה הטובה. אז איך עושים את זה? הנה המדריך המלא.

הריהוט שבו משתמשים כדי לעצב משרד ביתי משפיע על התפוקה ועל איכות החיים. בטווח הקצר, ריהוט נגיש ונוח מגביר את התפוקה ומייעל את העבודה. בטווח הבינוני, המשמעות של ריהוט לעבודה מהבית יכולה להיות רווחים גבוהים יותר. בטווח הארוך, ההשפעה על איכות החיים כוללת שיפור של התנאים למניעת כאבי גב, כאבי ראש ובעיות פיזיולוגיות נוספות.

 

החידוש המרענן בתחום של ריהוט למשרד ביתי הוא שלא צריך להתפשר על העיצוב כדי להרוויח את האיכות. במילים אחרות, מוצרים למשרד ביתי מצליחים להיות כיום גם אלגנטיים וגם אורטופדיים וארגונומיים. זה הערך המוסף של בחירת מוצרים מתוך קטלוג של חנות לריהוט משרדי וכל שנותר הוא לקבוע סדר עדיפויות ולהתמקד בפריטים החשובים.

חובה בכל משרד: שולחן מתכוונן, כיסא אגרונומי ופתרונות אחסון

יש כמה פריטי חובה בכל בית שבו מתכננים לעצב פינת עבודה. ראשית, חובה לדאוג לשולחן מתאים בגובה נכון. השולחן צריך להתאים גם למחשב, גם לניירת וגם למסמכים וכדאי להביא בחשבון שעות עבודה מרובות ורצופות. במקביל, כדאי לבחור שולחן שמשתלב באלגנטיות בחלל הפנים ולא נראה כמו נטע זר בסלון או בחדר עבודה.

 

כמובן שברשימת הריהוט המומלץ למשרד הביתי יש גם כיסא. כאן לא מספיק לבחור כיסא מעוצב, אלא יש לברר מה רמת התמיכה שהוא מעניק לגב התחתון והעליון ומאיזה חומרי גלם הוא מיוצר. אם רוצים ליהנות מכל היתרונות של שולחן לעבודה מהבית, חובה לשדך אליו כיסא איכותי ועמיד.

 

חוץ מזה, המלצה אחרת ולא פחות חשובה היא לדאוג לפתרונות אחסון סביב שולחן למשרד ביתי והכי קרוב לכיסא. באמצעות פתרונות אחסון כמו שידה, ארון או אפילו כוננית קטנה, ניתן לשלב סוגים שונים של מוצרים למשרד ביתי בלי לגזול מקום יקר ערך משאר אזורי המחיה.

מה עם אקססוריז למשרד?

אף רשימת ריהוט למשרד ביתי לא שלמה בלי אקססוריז. הטעות הנפוצה היא להתייחס אל אקססוריז למשרד בתור מותרות, בעוד בפועל מדובר על כלי עבודה לכל דבר ועניין. אם מצליחים למצוא אקססוריז חיוניים שהם גם מעוצבים ונעימים למראה, מרוויחים מכל העולמות.

 

האקססוריז המומלצים למשרד הביתי יכולים להיות קשורים למחשב, לאופי העבודה או להעדפות האישיות. כך למשל יש כאלה שלא יכולים לעבוד מהבית בלי מכונת קפה, בעוד אחרים ישקיעו במקלדת אלחוטית עם תמיכה לשורש כף היד. ספציפית בקטלוג רהיטים, ניתן לדאוג גם לפריטי דקורציה ולשלב אותם עם ריהוט לעבודה מהבית בסגנון עיצוב מועדף.

כך מתאימים את סגנון העיצוב של הרהיטים – לבית כולו

חנות לריהוט משרדי מאפשרים להתאים את הסגנון לבית כולו ולטעם האישי. באופן כללי, ההבדל הכי גדול מבחינת הרהיטים עצמם הוא בין סגנון עיצוב קלאסי וסגנון עיצוב מודרני. בין לבין, יש גם רהיטים שמעוצבים בסגנון כפרי ועל טהרת השימוש בעץ הטבעי.

 

בסופו של דבר, על טעם וריח קשה להתווכח. מנגד, כן ניתן לקבוע שיש עקרונות מנחים שמיועדים לכל סוגי המשרדים הביתיים. אם רוצים לעצב משרד ביתי שנוח לעבוד בו ושלא סובלים בגללו מכאבי גב גם אחרי הרבה שעות של ישיבה ממושכת מול המחשב, חובה להשקיע בשולחן וכיסא. לאחר מכן, ניתן לשדרג את המשרד עם אקססוריז ולהוסיף עוד כמה פרטים דקורטיביים בשביל האווירה.