למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

סקירה על שולחנות מתכווננים למשרד ולבית

בעידן החדש, בו הטכנולוגיה והאינטרנט מתפתחים בכל שנה, גדל הצורך בעבודה משרדית ובשעות ישיבה ארוכות אל מול המסך, וכך גם גובר הרצון להתאים בצורה הנוחה ביותר את שטח העבודה אלינו.

בשנה האחרונה, כשהעולם השתנה בצורה חדה ומפתיעה, הוטל על רובנו לנטוש את המשרדים לטובת עבודה מהבית, ומאחר ולא בכל בית קיים שולחן משרדי בעל סביבת עבודה אופטימלית, המחשב הנייד ושולחן האוכל המוכר אולצו לאחד כוחות והפכו בלת ברירה לשולחן המשרדי החדש.

 

ההתקלות בקשיים הללו, דרשה הסתגלות והתאמה שלנו אל הסביבה, ושל הסביבה אלינו.

 

עובדים רבים החלו לעצב מחדש את ביתם על מנת להפיק את המיטב מהסיטואציה, ולמרות שקיום המצב הולך ומשתפר ורבים החלו לשוב אל המשרדים במתכונות שונות, ישנם לא מעט שכירים ועצמאיים שעדיין נשארו לעבוד בבתים.

 

בין אם כעת העבודה היא במשרד מוביל או מהבית, העוסקת בתחום האדריכלות, כתיבה או יצירה, המוצר המבוקש ביותר בימינו בעת סידור החלל והתאמתו אלינו הוא שולחן מתכוונן, המותאם לצורת העבודה הספציפית שלנו ובכך מגביר את רמת הנוחות בשהייה הארוכה בזמן העבודה, ומונע מצבים לא נעימים כמו כאבי צוואר, גב ומרפקים, והרי כולנו יודעים שכשנוח לנו ואין הפרעות או אי נוחות, התפוקה גדולה בהרבה וכך גם ההנאה מהעבודה.

 

עולם של שולחנות מתכווננים הוא עולם רחב ומגוון, בו כל אחד יוכל להתמצא בהתאם לצרכיו המקצועיים והתקציב הקיים לרשותו, ולבחור מבין כלל החברות והדגמים.

 

עיצוב חדשני, פיצ'רים מתקדמים כמו לוח בקרה עם תצוגה דיגיטלית, ומודולאריות שתגרום לכם להתרגש מפלאי הטכנולוגיה של ימינו, הן רק חלק מהתכונות שקיימות בשולחנות חשמליים מתכווננים.

 

אחת האופציות הטובות ביותר בתחום, המהווה כפתרון ארגונומי, הוא השולחן חשמלי Cheer-Up  מבית "גלובל" הישראלית, אותו ניתן למצוא במשרדי הייטק מהגדולים בארץ.