למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

כסאות משרדיים מעוצבים למחשב

כיסא מחשב מעוצב מצויד במנגנונים משוכללים לכוונון והתאמה אישית, מונע כאבי גב ומשפר את הביצועים מול המחשב. אבל בשביל לבחור אותו נכון, כדאי להתייחס לעיצוב כחלק ממערכת שיקולים רחבה יותר

כסא מחשב מעוצב הוא כבר מזמן לא רק פריבילגיה של חברות גדולות ותאגידי הייטק. בעידן שבו מספר שעות העבודה מול המחשב רק הולך וגדל, חשוב שכולנו נדע איך לבחור נכון כסא משרדי אורטופדי.

ארגונומיות, פונקציונאליות ועיצוב – למרות האילוצים

נתחיל מהסוף: לא חייבים להתפשר על עיצוב של כיסאות משרדיים, גם אם רוצים לשבת זקוף, ישר ובצורה בריאה יותר. כמובן שקיימים אילוצי ארגונומיה מסוימים שהם חלק בלתי נפרד מתהליך התכנון והייצור של הכיסא, אבל עדיין קיימים דגמים שונים לבחור מתוכם.

 

הדגם הפופולארי של כיסא ישיבות ארגונומי מעוצב בקווים דקים ואלגנטים ובגב שלו יש רשת שקופה, עמידה וחזקה. למרות שהרשת נראית עדינה, היא מספקת גם גמישות וגם קשיחות תודות לשימוש בניילון 100%.

 

מעדיפים כיסא משרדי מעוצבי למחשב במשרד או בבית עם גב מרופד במקום גב רשת? אין בעיה: יש גם דגם של כיסא מנהלים עם מנגנוני הפעלה מתקדמים. בין היתר, בכיסא ארגונומי כזה יש מנגנון סינכרוני, מנגנון החלקת מושב, אפשרות לכוונון גובה המושב וכמובן נעילת זוויות הישיבה או הזזות הידיים לצדדים ולמעלה-למטה.

 

עוד דגם מתאים של כסאות משרדיים מעוצבים למחשב משלב בין כיסא הישיבות הארגונומי עם בד הרשת, לבין כיסא המנהלים הקלאסי עם המושב המרופד והמנגנונים המשוכללים. זה כיסא קצת גדול יותר ולכן הוא פחות מתאים לפינת עבודה בבית אלא בעיקר למשרד מאובזר, אך ניתן להזמין אותו עם או בלי משענת ראש כדי לצמצם את המקום שהוא תופס גם בחללים קטנים יותר.

 

אבל רגע, מה בכלל ההבדל בין כיסא מעוצב רגיל לבין כיסא ארגונומי ואורטופדי? בפועל, הערך המוסף של כסא מחשב שהוא גם איכותי, גם מעוצב וגם ארגונומי בא לידי ביטוי במניעת כאבי גב. זה למעשה ההבדל העיקרי בין כסאות מחשב לבין כסאות רגילים, אבל החידוש הוא שהיום לא צריך לוותר או להתפשר על העיצוב – למרות אילוצי ארגונומיה.