למשרד הביתי
מייל
טלפון

אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/אורח

דאגנו לכם ליצירת חשבון קלה ומהירה במיוחד. המשיכו למילוי פרטיכם ותוכלו ליהנות מהיתרונות של משתמש רשום כבר עכשיו.

להרשמה

התאמת כיסא נכון לצורך שלך – טיפים לקנייה חכמה

כל כיסא יכול לשמש לצרכים אחרים ולכן חשוב לדעת מראש מה מחפשים. במאמר הבא נתמקד בקטגוריות פופולאריות ונביא טיפים לקנייה חכמה של כיסאות איכותיים

ריפוד ועיצוב, ארגונומיה, מנגנון הטיה וגובה וכמובן מחיר ואחריות הם השיקולים העיקריים שבהם כדאי להשתמש על מנת לבחור כל סוג של כסא. השיקולים האלה רלוונטיים בין אם בוחרים כיסא לעבודה מהבית ובין אם מחפשים כיסא מחשב לעובדים בבניין משרדים, כי הם אלו שקובעים עד כמה הדגם שנבחר יתאים לנו בטווח הקצר והארוך.

הבעיה היא שלא מספיק להכיר את השיקולים האובייקטיביים. אם באמת רוצים ליהנות מהכיסא, צריך להתאים אותו לאופי השימוש. כאן כבר רואים את ההבדלים בין כל סוג של כיסא ונדרשת חלוקה לקטגוריות.

 

הנה למשל מספר קטגוריות מרכזיות ופופולאריות שדרכן ניתן לראות טוב יותר את ההבדלים בין סוגי הכיסאות ואת הטיפים שבהם כדאי להיעזר על מנת לבצע קנייה חכמה:

1.כיסאות לעבודה מהבית:

יותר ויותר אנשים בוחרים כיום לעבוד מהבית וצריכים כיסאות מתאימים. החדשות הטובות הן שגם בדירה יחסית קטנה אפשר לשלב כיסאות ארגונומיים למי שרוצים לשלב עבודה ולימודים.

 

מעבר לכך, קיימים דגמים של כיסאות אורטופדיים שיכולים להתכתב בצורה הרמונית עם עיצוב חלל הפנים בבית ובדירה. עם זאת, חשוב להחליט מראש האם אכן מחפשים כיסא שיתאים רק לעבודה – או רוצים גם להשתמש בו כאשר מארחים חברים ומשפחה בסלון. החלטה כזו מבטיחה קנייה חכמה יותר, כי היא עוזרת להתאים את הכיסא לאופי השימוש מבחינת המפרט והמידות.

2.כסאות מנהלים

כסא מנהלים נראה מעולה ומבטיח רושם ראשוני בלתי נשכח לכל מי שמגיע לפגישה או ישיבה. בנוסף, ישנם כסאות מנהלים מפוארים שיכול להיות גם אורטופדיים ולהבטיח נוחות אופטימאלית אחרי שעות עבודה רבות.

כמנהלים, חשוב לשאול את עצמו האם אנו יושבים במשך שעות ארוכות על הכסא או שעבודתנו נעה בין מספר משרדים, ואיננו יושבים לאורך שעות באותו מקום.

לפי זה נדע לבחור בין כסא ארגונומי שגם נראה טוב, או כסא ייצוגי ויפה שיהיה גם נוח.

3.כסאות מחשב

כיסאות מחשב מתאפיינים בכך שהם חלק משמעותי מהמשרד, ומכיוון שלכל עובד יש כסא, מדובר על כמות לא קטנה בכלל של פריטים הנמצאים בחלל וצריכים מצד אחד לשרת את העובדים ולאפשר תמיכה וארגונומיה לשעות ממושושכות, ומצד שני להיראות טוב ולהשתלב בעיצוב הכללי.

4. כסאות לעמדת מזכירות/קבלה

כיסא לעמדת קבלה מתאפיין בכך שהוא משולב בעיצוב של החלל הראשי. המשמעות היא שאורחים ולקוחות פוטנציאליים רואים את הכיסא הזה עוד לפני שהם רואים את המשרד, לכן הוא צריך להיות מעוצב ואלגנטי. במקביל, מצופה מכיסא כזה להיות נוח עבור היושב, שלרוב יושב בעמדה זו במשך שעות ארוכות, משעת פתיחת המשרד ועד הסגירה.

5. כסאות לחדרי ישיבות

כסא חדר ישיבות קלאסי מתאפיין בעיצוב קליל ומצויד במנגנוני כוונון מתקדמים. עם זאת, יש חברות שמעדיפות אווירה נינוחה ופחות פורמלית ואותה אפשר להשיג דווקא עם כיסאות לאונג' רחבים ונמוכים גם בחדרי הישיבות.

6.כיסאות לאונג', אורחים והמתנה

כסאות אורח וכמובן כיסאות לאונג' דומים בכך שהם מעוצבים בדרך כלל עם שכבת ריפוד עבה והישיבה בהם רכה יותר. בכסא אורח נחפש פתרון רך ונוח, אבל עדיין בעיצוב שמותאם לישיבה מול שולחן, ושלא יתפוס הרבה מקום, ולעומת זאת כסאות לאונג' כבר ידברו בשפה יותר רכה, אפילו בעיצוב יותר "ספתי" ובגובה מעט נמוך יותר. ניתן גם לשלב עם שולחנות קטנים המותאמים לעבודה עם לפטופ (שלא נבזבז זמן כשאנחנו ממתינים…).

 

כסאות המתנה הם עולם אחר, ומאד תלוי מי מחכה, ואיפה. בהרבה מהמקומות שבהם תחלופת הממתינים גבוהה הדבר החשוב ביותר זה עמידות הכסאות, גם מבחינת יציבות וחוזק, וגם מבחינת עמידות החומרים לאורך שנים. ולכן למקומות כאלה בוחרים הרבה פעמים כסאות פלסטיק או ריפוד דמוי-עור עמיד, וכמובן עם זוית ישיבה נוחה וכסאות רחבים מספיק, כך שיתאימו ל-90% מהאנשים.